عکسهای خفن از ویتالی سری دوم

عکسهای خفن از ویتالی سری دوم




ویتالی

۳۷ نظر:

ناشناس گفت...

با فعال سازی اینجور سایت ها دل ما جوان ها را شاد کنید. البته یه پیشنهاد اینکه : عکسها سکسی را در سایت رایج کنید. و نظر دیگر اینکه یک پنجره اختصاص بدهید، به دوست یابی وغیرو........
یه دانشجو از ایران

ناشناس گفت...

برای دخترا هر کس برای سکس خواست به این شماره زنگ بزنه 09360409422

ناشناس گفت...

خاک تو سر دانشجوی مملکت هر کاری باهاتون بکنن حقتونه

ناشناس گفت...

من مطمئن هستم که دختران ایرانی خیلی هات وعشقی اند. و اندام سفید و نازک دارند. من زمانیکه در ایران بودم بسیار از ان دختران را گاییده بودم اخ چه حال میدادند. زنده باد کس ایرانی...
کس گای افغانی در ایران.
میشه یه دختر هات با من در این ایمل به تماس بشه؟
sameemsaeed@yahoo.com
منتظرم.. ممنون

ناشناس گفت...

بلوچ هستم واهل بلوچستان ایران ودرجواب اقای افغانی باید بگم شما افغانی ها تازمانیکه ریش نداشته باشیدکون میدین وبعدش ازبس که زیرکیربودین فقط دنبال بچه بازی هستین و اینم لازمه که بگم وقتی شوهر دنبال بچه بازی باشه و نتونه زنشو بکنه زنشم مجبورا میاد پیش ما چون کوس کیرمیخواد
حالا خوب شد؟جوابتو گرفتی اقای افغان؟ تو اگه کوس گا بودی که زنت کوس نمیداد خاک برسر

ناشناس گفت...

راست میگه بچه کونی

ناشناس گفت...

سلام.......باید خدمت اقای کوسکش افغانی عرض کنم که الان 5 ماهه که من دو تا دختر افغان بهمراه زن برادرشونو هفته ای دو یا سه بار میکنم که بدنشون اصلا مو نداره حالا که این افغان کثافت همجین ادعایی کرده این دفعه از کون میکنمشون و عکس کون دادنشونم میذارم که این افغانی بو گندو بره باهاش جق بزنه

ناشناس گفت...

سلام.......باید خدمت اقای کوسکش افغانی عرض کنم که الان 5 ماهه که من دو تا دختر افغان بهمراه زن برادرشونو هفته ای دو یا سه بار میکنم که بدنشون اصلا مو نداره حالا که این افغان کثافت همجین ادعایی کرده این دفعه از کون میکنمشون و عکس کون دادنشونم میذارم که این افغانی بو گندو بره باهاش جق بزنه

ناشناس گفت...

afgaane kos kesh iraniha afganiharo mikonan to iran beheshon kar midan to omadi baz zer zer mikoni afgane kos kesh kire iran to kose naneye afgan mader jendeha

ناشناس گفت...

kose nane hamaton madar jende ha y dokhmal nemiyad b man kos bede neshestid inja darid kos sher taft midid

ناشناس گفت...

خدا هدایتتون کنه کس کشای از خدا بی خبر مادر جنده ها
----
فش نده این مادر جنده ها رو

ناشناس گفت...

راست می گین ما افغانی ها برای این به ایران می اییم که کوس یا کون تنگ زنای ایرونی خصوصا تهرونی نصیب ما شود من خودم چند تا ایرونی کردم خیلی حال داد و کونشان هنوز تنگ تنگ بود نتونستم.دفعه بعد کل داستون با طرز کردن کون یه ایرونی می گم.

ناشناس گفت...

من يه دخترم
اين افغانيه داره چرت و پرت ميگه
كدوم دختر حاضر ه به يه افغاني بو گندو پا بده
شما پسرا خودتونو عصبي نكنيد

ناشناس گفت...

سلام خدمت تمام ایرانی های زن جنده
الحق و الانصاف کس ایرانی تو دنیا تا نداره
هر کی کرده نوش جونش
اون دختر جنده که میگه کدوم دختر به افغانی کس میده تا حالا معلوم نیست چندبار زیر کیر کلفت افغانی خوابیده و به افغانی ها کون هم داده باور کنید
با تشکر یه افغانی که ایرانیها رو پاره میکنه

ناشناس گفت...

افغانی مادر جنده، از بچگی تو ایران کون دادی حالا آدم شدی، دختر ایرانی اگه از شهوت بمیره و فقط یه سگ نر پیشش باشه با یه افغانی، حاضره به سگه بده ولی به اون افغانی مادر جنده نده. کسکش حرومزاده کی گذاشته توی زن جنده بیای تو بحث

ناشناس گفت...

akh ke rafighe afghanimon rast mige kosaye ma iraniha ajab kosayi hastan noshe jone afghaniha
bokonana halesho bebaran

حمید گفت...

کوس ننت افغانی مادر جنده اگه تخ داری بگو کجایی تا خودم شخصآ مادرتو بگام.مادر قحبه .راستی بازم کوس ننت.

NDM گفت...

سلام تمام مسلمانان جهان،من یک افغانی استم که خانم ایرانی دارم و خیلی هم زن با شرافت است. به این معنی که شرافت تمام انسانها ارتباط به خودش دارد نه به نسل، نصب ویا ایرانی بودن ویا افغانی بودنشان. هم ایرانیها وهم افغانیها با شرافت استند، ولی در جنګل هرنوع حیوان پیدا میشود مثل که در انسانها هم هرنوعی پیدا میشود خداوند ج شمایان را بیامرزد!

ناشناس گفت...

hamon nader shah baraton kafi nabod ke omad madaratonoooo khaharatono amehatono
gaido raft
madar jendeha shoma ke hamaton vase 1000 t khayemali mikonid jorat darid inja saretono balal biyarid.kas nane ha
eshgheton inke ye ghoshi dashti baashid hala adaam shodid koso sher migid
ehtemalan in nazarato to daftar khaterate mamane jendaat khondi ke omade bod iran koso kon midad moshtariash neveshtan
khar kose lapa goraz dari be kojai ta ye kari konam kole kirhaye arri hi ya bere to kose nanat

ناشناس گفت...

hamon nader shah baraton kafi nabod ke omad madaratonoooo khaharatono amehatono
gaido raft
madar jendeha shoma ke hamaton vase 1000 t khayemali mikonid jorat darid inja saretono balal biyarid.kas nane ha
eshgheton inke ye ghoshi dashti baashid hala adaam shodid koso sher migid
ehtemalan in nazarato to daftar khaterate mamane jendaat khondi ke omade bod iran koso kon midad moshtariash neveshtan
khar kose lapa goraz dari be kojai ta ye kari konam kole kirhaye arri hi ya bere to kose nanat

ناشناس گفت...

hamon nader shah baraton kafi nabod ke omad madaratonoooo khaharatono amehatono
gaido raft
madar jendeha shoma ke hamaton vase 1000 t khayemali mikonid jorat darid inja saretono balal biyarid.kas nane ha
eshgheton inke ye ghoshi dashti baashid hala adaam shodid koso sher migid
ehtemalan in nazarato to daftar khaterate mamane jendaat khondi ke omade bod iran koso kon midad moshtariash neveshtan
khar kose lapa goraz dari be kojai ta ye kari konam kole kirhaye arri hi ya bere to kose nanat

ناشناس گفت...

من خودم افغانیم اتفاقا دخترای ایرانی به افغانی کس نمیدن ولی زنهای افغانی من سراغ دارم که به پسرای ایرانی میدن

ناشناس گفت...

من یه کارگاه دارم یه افغانی با زنو بچش توش زندگی می کنن بهتره بدونید زنه از من حامله شده چون مرد بویه سگ می ده و کیرش مثله هسته خرما هستش.زنده باد دختر پاکه ایرونی.

ناشناس گفت...

داستان رو بخونید.بی خیال این دعواها شید

ناشناس گفت...

یه چیزی بگم جیگرتون حال بیاد شخصی اگه عرضه کاری رو داشته باشه انجامش میده در موردش حرف نمیزنه این افغانیه از کردن ایرانیها میگه در حالی که نمیتونه ولی تا حالا از کون دادناش گفته؟آی آی آی دیدین میخواد نذاره همه بفهمن اینا هم یه روز بچه بودن و یه صفر زن داشتن اوه اوه اوه

ناشناس گفت...

اگه این آقا مرده این گوی واین میدون سربازای آمریکایی هم مردشون هم زنشون ریختن توخاک وخونشون،
مردنیستند حرفی نزنندبگیرندگل دهنشون

Dawoud Afghan گفت...

من با این افغانی هم نظر هستم ما افغانی ها کوس سالم واسه ایرانیا نذاشتیم من خودم اینقدر کوس ایرانی کردم که نپرس تازه دو تا زن ایرانی داشتم که بعد از سیر گاییدن چند ساله ولشون کردم حالا هم هفته ای یکی دوتا نکنم اصلا راه نداره

ناشناس گفت...

سلام به همه من یک افغانی هستم و هیچ وقت به ایران نرفتم ونمیخوام برم
من داستان های سکسی شما ایرانیان را مطالعه کردم
خیلی تاسف اور
سکسی با مادر
سکسی با خواهر
سکسی گروهی
سکسی با پسر عمه
سکسی با پسره خاله
خیلی بی غیرت هستید از مادر که به دنیا امدی بان سکسی میکنی اون را میگایی
اصلا من زیاد از دستان های شما را شنیدم که دختر های شما و زن های شما به افغان ها کس وکون میدهد بخاطریکه شما همه متعاد هستید
کس و کون کرده نمیتوانید

ناشناس گفت...

اقای افغانی ! نوشی جان کی کوس ایرونی میزنی در بدل تریاک ، هاهاهاهاهاها کیف کن دختر ایرونی مزه خاصی دارد

ناشناس گفت...

سلام من برا تحقیق اومدو توی ای سایت به دوستان ایرانیم می گم اومدن توی این سایتها خوب نیست برای تجربه خوبه ولی یک بار بعد کیر هرچیییییییییییییییییییییییییییییییی لره ررررررررررررررررررررررررررررررررررره تو کوس مادر افغانییهای موفت خور اینا به زن برادارشون رحم نمی کنن برادر شوهرشون به زن برادر رحم نمی کنن حالا این حرفا رو می زنن مستنداشونو نگاه کنن تو ماهواره اینا زناشون به امریکایا میدن حالا ادعای حکومت به اصفهان می کنن درسته ما با هم اختلاف نظر های داریم ولی پشت هم از ترک لر عرب بختیاری شمالی سیستانی بندری بوهشری زمین نمی زاریم پدر همتونو در میاریم بی ناموسا این سایتها مال امثال شما بی شرفا

ناشناس گفت...

باسلام من به عنوانه یک ایرانی برایرانی بودنم افتخارمیکنم:افغانیه آواره بگوچرا؟چون من فرزند کورش کبیرم:ازنسله آریا:سرزمینم تاریخ کهن دارد:درایران ایرانی حکومت میکند:ازهمش مهمتر اگرایرانی نباشدافغانی از گرسنگی میمیرد:نسله جدیدافغان از سه نوع اسپرم بدنیاآمده:سربازآمریکایی:نیروهای طالبان:ازهمش مهمتربلوچ ایرانی:ظاهراءبوی کون سوخته میاد(راستی افغانی حقیقت داره که میگن مردان افغانی بهترین ساک زنهای دنیا هستند)درپایان واقعاءدلم براتون میسوزه:نگفتی چرا؟افقانی:چون خدا فرامشتون کرده

amir گفت...

hahaha.mg afghaniya kiram daran?na baba kir faghat tu afsanehashun umade.akhe jakesha umadid iran base 1000toman lengato midi hava hala koso kos mikoni.akhe madde sagam behetun pa nemide cherkaye chaghcal.az bachegi cheshm va kardid kire irani gozashtan tu dahanetun hala chi shode ke zabun va kardid.tak take sellulat az khordane mahicheye ghaviye kire irani sakhte shode.rasti ma mikhaym dast shuee omumi besazim.chand mgiri biyai besaziish?bilo kolangam k dari?kalame akhar:khodeto nanato maman bozorgeto khalato amuto babato baba bozorgeto bache mahalleto kasebe mahalleto abjito pesareto navato dokhtareto zaneto zeydeto (hamatuno)gaeedam.nushe jun

ناشناس گفت...

سلام به همه هم وطنان عزيزم . چرا اينقدر عصباني ميشيد ؟ ها ؟ ممکنه يه جنده اي هم پيدا بشه که به ي کوني افغاني حال بده ! ممکن هستش . اما اگه جدوبرجد همون جنده رو پيدا کنيد ميبينيد که ذاتا" افغانيه! اره جنده افغاني که بالاخره به هموطنش حالي داده . من شغلم مهندس عمران هست و تا حالا کارگراي فراوني افغاني داشتم . حالا ميخوام تعريف کنم که اين کوني ها چجوري زندگي ميکنند : ديديد که اگه يه افغاني بعنوان نگهبان مشغول باشه حتما" چند تا افغاني ديگه هم نزد اون ميان و شب رو در همون محل با هم هستند يا هميشه بين چندين بزرگ سالشون يه نو جوان هستش ! آره فقط کون هم ديگه ميذارن و تو ساک زدن کير حرف ندارن بهشون پول بده خواهرو مادر که هيچي زنشون و زن برادرشون رو هم ميارن تا بکني اونا هم کيرتو ساک بزنند وقتي از تو سوراخ ناموسشون در مياد . خوار کسه افغاني : من خودم تا حالا کسي مثل کس زناي افغاني که تنگ و تپل و سفيد و گرد باشه نديدم عاشق اينن که تو حالت سگي بکنيدشون يعني تو حالت رکوع باشند که تا خايه کير تو کسشون فرو بره . يکيشون زن يه کفاش بود همينجور که داشتم ميکردمش خوشش اومده بود, واسه مزاح گفت پاشنه کش نداري خايه هاتم بکني توش . مادر کسه افغاني کيرم تو تمام چاکراهات باشه

ناشناس گفت...

دوستان عزیز ناراحت نشیددخترکابلی که ازقبل معروفه وهمه میدوننددخترکابلی یعنی چه درضمن افغانی اگه پول داشت که دخترایرانی بکنه گدایی نمیکرددرضمن ایناکه تقصیزی ندارن یه مدت همهشون دراختیارروسهابودند که الانهم کل دنیادارندمیکنندشون پس اقایون عقده دارند ایرانیهادرقوم وطایفه ای باشن مثل ترک.فارس .لرو ...تعصب هم به افغانهای کونی نمیدند.میگن طرف داشته یه پسرافغانی رامیکرده بچه هنوزکیریاروتوکونش بودبرمیگرده به بچه بازه میگه مادرتومیکنم یارو بهش حاتاتوساکتوهم بزن

ناشناس گفت...

کس خواهر مادر افغانی کون نشسته یه کفاش تو محله ما هست زنش ساک میزنه 1000تومان اونوقت این کسکش ها اینجوری میگن.یکی نیست بگه اخه تو کیر داری کونی اونی که لاپاته کیر نی فیوز کونته

ناشناس گفت...

salam

Unknown گفت...

کس ننه همتون مادر جنده ها بشنید جقتون بزنید کسکشا شما جق میزنید زناتون میرن دبی کس میدم افغانیم که بچه بازه مرداتونو میکنه شما هم داستان ابجیتونو میخونید و با شورت خواهرتون جق میزنید پس گوه خوری مفت نکنید خفه شید با تشکر a.f.g boy