داستان سک من و لیلا

سکس من با لیلا


این داستانی که میخوام براتون بگم اولین سکس من با لیلا است ای ماجرا برمی گرده به سال 1385یعنی دقیقأ وقتی که من 17 ساله بودم خب برم سر اصل ماجرا تابستان اون سال بود که لیلا{دختری با چشمای قهواهای سینهایی که تو دنیا تکن و یک کون درشت ودر ضمن 18 سالش هم هست} با مامان و باباش امده بودن به شهر ما برای دیدن اقوام من تا اون موقع اصلأ حتی فکر سکس با لیلا رو هم نمی کردم تا اینکه اونا شب اومدن خونه ما از قرار معلوم نمی دونم لیلا چه گهی {بعدأدلیل توحینمو میفهمین}خورده بود که سرش {ای بی تربیت}درد می کرد از همون وقتی که اومدن خونیه ما رفته بود تو حیاط نشسته بود منم که دلم براش سوخت رفتم بهش گفتم که بره تو اتاق من بخوابه {اخه خونه ما 2 طبقه که من طبقه بالا یک اتاق دارم}اونم که سرش خیلی درد می کرد بدون تشکر پا شدورفت ما هم رفتیم نشستیم وشروع کردیم به پاستور بازی تقریبأ ساعت 5/12 بود که همه رفته بودن واسه خواب منم که اصلأ حواسم نبود که لیلا تو اتاقم بی خیال رفتم تو اتاق که یدفعه یک صحنه دیدم که نزدیک بود از حال برم لیلا مانتوشو دراورده بود و رو تخت من دراز کشیده بود یک تاپ سرمه ای تنش بود که تا بالای نافش رفته بود بالا با یک شلوارک {به جون خودم الان که تا دارم اینو می نویسم کیرم داره میترکه} من که یک 5 دقیقه ای همینجوری داشتم نگاهش میکردم دیگه نتونستم طاقت بیارم رفتم کنارش و اروم دستمو گذاشتم روی سینحاش طوری که بیدار نشه بعد شروع کردم به مالیدن سینحاش و اون غرق یک خواب ناز بود کمکم به خودم جرأت دادم و دستمو گذاشتم رو کسش واییییییی نمیدونی چه لذتی داشت همون موقع ابم امود و ریخت رو لباسش ولی هنوز جرأت نکرده بودم که بیدارش کنم ولی چون می دونستم که موقعه ای که بیدار بشه میدونه کار من بوده واسه همین دلو زدم به دریا و بیدارش کردم وقتی دید من کنارش خوابیدم یه لحظه جا خورد ولی سریع خودشو جمعجور کرد من که خیلی حشری بودم بهش گفتم لیلا امشبو همینجا بخواب منتظر هر جوابی بودم به جز لبخند اون با اینکارش منو دیوونم کرد سریع دستمو گذاشتم دور گردنش شروع کردم به لب گرفتن وای انگار که دنیا رو بهم داده باشن لباش عین تنور گرم بود همونجوری که داشتم لباشو میخوردم دستمو گذاشتم رو شکمشو کمکم شروع کردم به رفتن به سوی دره ی زیبایی وقتی دستمو گذاشتم رو کسش دیدم جلو شلوارش کامل خیس شده بهش گفتم بابا تو که از من حشری تری خندیدو گفت پس چی فکر کردی بعد بهش گفتم اجازه هست گفت شما صاحب اختیارین منم سریع شلوارو شرتو همه رو دراوردم و کسی روکه تا حالا هیشکی ندیده دیدم {میگن خواندن کی شود مانند دیدن}کسشو تازه همون روز تیغ زده بود وقتی دست گذاشتم رو کسش دیگه داشتم می مردم که شروع کردم به مالیدن کسش وای که چه لحظاتی بود بعد از چند دقیقه دیدم دسته منو گرفته داره فشار میده به کسش منم دلم نیومد حالشو بگیرم واسه همین کمک کردم که ارضا بشه که یکدفعه تنش لرزیدو اخ واوفش تموم شد بعدبی مرام گفت من دیگه برم تا بیدار نشدن گفتم اخه کیرم تو کونت پس ما چی خندید گفتم نخند باید بخوریش گفت من تا حالا کیر هیشکیو تو دهنم نکردم گفتم مگه تا حالا با کسی سکس داشتی گفت اون موقعه ای که تو به سکس میگفتی سک سک من داشتم حال می کردم من گفتم خلاصه من سرم نمی شه یا باید کیرمو بکنم تو کونت یا باید بخوریش اونم گزینه ی2رو انتخاب کرده کیر منو گرفت تودستش شروع کرد به مالیدن بعد از چند دقیقه کردش تو دهنش {وجدانأ نمیتونم این لحظه رو توصیف کنم } هنوز به 2 دقیقه نشده بود که ابم اومد کیرمو سریع اوردم بیرون بعد ابم ریخت روی لباسش گفت حالا من چه کار کنم منم خندیدمو اون پا شد رفت پایین این اولین سکس من باهاش بود ولی بعد از اون من 3بار دیگه باهاش سکس داشتم که تونستم به عنوان اولین نفر به کونش راه پیدا کنم منتظر داستان بعدی من با لیلا باشین.

۴۲ نظر:

ناشناس گفت...

داستانی بسیار جالبی بود......
مخصوصا داستان سکس با لیلا.....
عکس های سایت هم بسیار دیدنی بود...
با تشکر سعید هندی

ناشناس گفت...

من به عنوان یه ایرانی یکی که به گذشته کشورش افتخار می کنه به کوروش به پاسارگاد. میگم که دست ازاین کار بردارید شما با این کار دارید ایرانو به باد میدید. به دین و مذهب کار ندارم. این چیزا کانون خانواده رو به هم میزنه .نمیذاره پیشرفت کنیم .یادت باشه تو به کوروش کبیر مدیونی .تو سرباز کوروشی .نسبت به این خاک غیرت داشته باش.خداحافظ ایرانی

ناشناس گفت...

ممنونم سكس جالبي بود كامياني

ناشناس گفت...

سعی کن با کیرت حرف بزنی تا مثل کس لیلا نکرده ارضا نشی

ناشناس گفت...

اون اقا درست ميگه ولي كي تمدن خودشو ميدونه كي كوروش داريوش ميشناسه همه فقط حسن حسين ميشناسن كه سالي 10 روز برن بزنن تو سرشون تا خارجي كشوراي ديگه بشينن بمون بخندن

ناشناس گفت...

برو کونتو بده جنده تو که انقدر کوروش کوروش می کنی اینجا چه گوهی می خوری؟ ها جواب بده؟

ناشناس گفت...

من سلام میکنم به شما که این مطلب رو مرور کردید
من یک روانشناس هستم و علت حضورم در این سایت ها نحقیق است. و آنقدر سن من بالا هست که با توهمات افرادی با فکر بیمار تحریک نشوم.
من یک پیغام دارم برای شما من افرادی زیادی تحت درمان خودم داشتم که بر اثر آزارهای جنسی و... به مرحله خیال پردازی در سکس رسیده اند و سعی در انتشار این تفکرات نه چندان جالب دارند.
و اما من یک نتیجه از افرادی که این داستانها را مرور میکنند مشاهده کردم و آن چیزی جز رسیدن به مرحله جنون جنسی نبوده. که منجر به رابطه جنسی با اعضای خانواده میشود.
و موجبات بیماریهای روحی شدید و بی بند و باری جنسی میشود.
واقعا قصد من خدمت به جوانهاییه که در حال تباه کردن خودشون و آینده جنسی خوشون هستند.
و من قصد رواج دین و ... هم ندارم و نه من آخوند هستم نه چیز دیگری. صحبتی هم در رابطه با بهشت و جهنم ندارم.
من خوشحال میشم که اگر گر شخصی مشکلی برخورد با من در میان بگذاره و از مشاوره رایگان هم بهره کاملی رو حاصل کند.
به امید سلامتی شما و تمام افراد جامعه
سهیل نیکمنش
Email: psychologist.social@gmail.com

ناشناس گفت...

باسلام
اقای روانشناس دربدر داری دنبال داستان سکسی میگردی وگوز الکی هم میزنی تو روانشناسی ولی من اینقدر کون گاییدم که کون شناس شدم مگه روانشناس کونی نمیشه؟
اگه از دوازده یاسیزده سالگی شروع کرده باشی حتما به بیست که برسی میشی عبنه ای که کونت میخاره برای هرچی که بره توش به سن هم ربطی نداره پیرمردکونی زیاده
کیرم تو کونت با گنده گوزیهات
و کیرم توقبر کوروش وهرکوس کش دیگه ای که صدها سال پیش به درک واصل شدند و الان ما به اسمشون افتخارکنیم
میدم روقبر کوروش برینند

ناشناس گفت...

خانوم ایرانی بهتره بجای اینکه کیر فناشده کوروش لو بلیسی وبه تمدن کیریت بنازی
باکیرما بکن سکس بازی
تاهمه ملت وجوونهای ایرانی بشن ازکوست راضی
کیرهمه توکوس گشادت

ناشناس گفت...

ادب چیزیه که هر کسی با هر تفکری باید داشته باشه
بی ادبی نشانه عدم صلاحیت عقلیست
بهش فکر کنید

ناشناس گفت...

Toie ke harfe moft mizaniyo tamadone keshvareto ghabul dari be jaye in ke biyay harfe alaki bezani yek zare fekr kon motmaen bash arzesh hamin sine zadanao geryea vase emam hosein miarze be khande un ablaha omidvaram age ghabele hedayati khoda hedayatet kone age na...
Man khodamam nemigam adame khubiyam vagarna tu in site mozakhraf nabudam khoda hamamuno hedayat kone

ناشناس گفت...

09122016884
سکس باپول

ناشناس گفت...

faghat mitunam begam xoda hamro adam kone man dg dastane sexy nemixunam......................................

ناشناس گفت...

نفرت بر تو ! تو چیزی برای از دست دادن نداری. کثافت محض!

شو کنه ننت گفت...

آخه کیروم توکسه ننت باشه خواهر کسه افغانی .بدم ننتو جلو چشات بکنن تا حالیت بشه..ننه کسه کسی نباید تخم کنه به کوروش بزرگ بی احترامی بکنه ننه کسه اگه میشناختمت خواهرتو به گا میدادم کس ننه...فهمیدی من بچه شیرازم اگه یه بار دیگه از این غلطا بکنی میکنمت تو گونی فهمیدی ننه کسه ی لاشی.کس ننه...کیروم تو کسه خالت

ناشناس گفت...

دوستان عزیز ، برادران گلم ، عزیزای دلم میخواهم یه انتقادی ازتون بکنم امیدوارم نارحت نشید اول اینکه اگه به طرز نوشته های داستان این آفای توجه کنید به راحتی میفهمید که حرفاش دروغ بوده و یک آدم روانی وبیماری که فقط عقده های دلشو نوشته ، درباره اقای که ایرانی بودنمون وفرهنگ عزیزمون رو یادوری کرده موافق ولی ما فقط در گذشته نمی توییم زندگی کنیم ما از گوروش اگه فقط مردونگیشو یاد گرفته بودیم نه کسی داستانی می نوشت نه کسی یادورش می کرد و نکسی مثل این آقایی که نمی دونم چی اسمشو بگم هر چه دهنش میومد نمی کفت

شاد باشید ,, adler

به تو چه گفت...

جمیعأ خاک بر سرتون,ریدم به کله خودتون و جد آبادتون

Unknown گفت...

من هم موافقم که این مسائل به صورت پرده پوشی تر و غیرمستقیم تری بیان شود. هرچند قبول داریم که سکس یک پدیدۀ طبیعی است و لذت به بشر می دهد، ولیکن این دلیل نمی شود که یک عده بیایند و همه ی خاطرات خود را که فقط علاقه و سلیقه ی شخصی آنها بوده بخواهند به همه تجویز کنند. می خواهم بگم علاقه و تجربه ی شخصی یک نفر تا آنجا که در حریم خودش تگه داشته و به کسی ضرری نرسانده ازاد است، اما اگر بخواهد هر حرفی را در فضای جمعی بیان کند، پس باید آمادگی و پذیرش شنیدن و فهم نظرات و سلیقۀ دیگران را هم (چه از جنبه نظری و چه عملی .. مخصوصاً که اینجا حرف سکس است و هر دو جنبه را در بر می گیرد) داشته باشد.

Unknown گفت...

به هر حال، باز با تشکر،
پیروز و شادکام باشید.

ناشناس گفت...

كوني لاقل مي خواي سكس رو ترويج بدي چند عكس و فيلم بزار نه شر ور و عقده هاي بچگيت رو بياي تعريف كني كه يك عده ديگه رو هم مثل خودت بيمار جنسي كني رواني !!

به اميد روزي كه از كون بكنن ات اقا نويسدنده باشد كه درس عبرتي باشه براي بقيه
ولي هر چند فكر كنم خودت هم از اين كار خوشت بياد

به قول اون دوستمون ريدم به كله خودت و طرف دارهاتون + جد ابادتون

ناشناس گفت...

dahanetono gayidam ba in dastanaton tabloe khali bandiye ama bazam kire adam ba khondanesh shagh mishe

ناشناس گفت...

توبه تو به تتتتتووووو ببببببببهههههههههه کنید خدا بزرگه

ناشناس گفت...

تتتتتتتتتتتتتتوووووووووووووووو بببببببببببببببببببببههههههههههه کنید خدا بزرگه

ناشناس گفت...

خوب اقایان و خانمها مهم نیست چی باشیم و کی باشیم و از کجا مهم شخصیت ادمهاست
ادمهایی که به هم نوع خود احترام می گذارند
ادمهایی که مثل جانوران با هم رفتار نمیکنند
انسانی که خدا خلق کرده موجود شریفی است به هم نوع خود توهین نکنید خداوند هنگام خلق انسان به خودش افرین گفت ببینید که چه موجود با ارزشی می تواند باشد به هم تو هین نکنید به هم نوع خود احترام بگذارید تا خداوند به شما احترام بگذارد تازه وقتی یک روانشناس که سالها درس خونده رو بهش توهین می کنید نشون می ده که شما چه شخصیتی دارید هر کاری می خوای بکن برو خودتو بفروش به کسی ربطی نداره ولی هیچ وقت به خودت اجازه نده که به کسی توهین کنی اونم هنگامی که اون شخص نمیتونه رو در رو باهات باشه و از خودش دفاع کنه اخه اون که چندین سال درس خونده و قطعا از تو باسواد تره رو چطوری این جور بی ادبانه مورد حمله های وحشیانه لفظی قرار می دی

ناشناس گفت...

کس هموتون می خاره واسه این کاراکیر میخواین خوب فراوونه کس بخواین فراوونه دیگه این دوغا چیه که با یه نگاه به یه کس که همه تو ریدن و کردن و خوردن آبت بیاد خاک بر سرت که با دیدن یه کس مچاله آبت اومده

ناشناس گفت...

شرائط سختی را در هر سن برای در اختیار گرفتن غرائز نفسانی باید در نظر گرفت که به موارد داستانهای جعلی ذکر شده در سایت شما کسی دچار نشده چیز ی مثل یک معجزه یعنی دستگیری خداوند از بندگان

ناشناس گفت...

دزد ایمان میتونیم بگوئیم دجال با اوصافش در آخرالزمان کلمه دیجیتال باشه که همه را درگیر خود کرده تا جائی که دزد رسمی ایمان شد خدا فرج رسوا کننده دزدان را برسان

mahdavi گفت...

(((حضرت رسول اکرم(ص) به مولا علی (ع) فرمودند محبت شما در دل انسان زنا زاده نرود))) همه این حدیث را بارها شنیده ایم اما اصرار بر زنا داریم اون هم از نوع درجه یک زنای با محارم/////خسته نباشید...............آماده دریافت نظرات شماهستمmostafamahdavi110@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام
نمی خوام موعظه کنم و قبول دارم من هم یه آشغالی هستم مثل کسانی که این داستان ها رو نوشتن . چرا که اگر نبودم دنبال این سایت ها نمی رفتم . ولی بهتر به حرف بعضی از این دوستامون کمی فکر کنیم . خرج زیادی نداره.

ناشناس گفت...

کس ندیده عقده ای

ناشناس گفت...

خواهشا داشتان سکسی نخونید
من که خوندم و فیلم و عکس دیدم و ... غیر از اعصاب خوردی و ناراحتی روانی هیچی نداشت
بخاطر خودتون نخونید
هرجا هم برسم مینویسم و میگم که بلایی که سر من اومد سر بقیه نیاد
دیگه خودتون میدونید

---- گفت...

با سلام خدمت نویسنده و صاحبان این بلاگ دوستان عزیزمان از کسانی که به این وبلاگ سر زدند خواستند که سعی کنند این داستان ها را نخوانند . ولی بنده و گروه مرداب از شما خواستاریم که سریعاً تمام مطالب این سایت یا نعویض کرده یا کلاً این بلاگ را ببندید . در غیر این صورت با کرک کردن این بلاگ ما تمام این IP های ورودی این بلاگ را پیدا خواهیم کرد و آن موقع است که شخصاً شرمنده شما خواهم شد .
به امید نبود دیداری دوباره .
سرهنگ دوم نظام .
احسان گریوانی
فرماندهی گروهان پاک سزی سایتهای مستاجاً ایرانی .
.:گرداب:.
"Gerdab.ir"
دوست دارم بدونید سایت آویزون Avizoon.com با 34 صاحب امتیاز که که 26 نفر از آنها در خارج از کشور بوده اند در مدت 3 ماه کار این گروهان دستگیر شدند و 9 نفر اصلی سایت آویزون در 8 روزبعد از دستگیری به حکم قوه قضائی به اعدام رسیدن .

ناشناس گفت...

واقعا فکر کنم ننت موقع به دنیا اوردنت داشته ساک میزده.اگه خواهر مادرتو تو سایت به حراج بذاری ممنون میشم.

ناشناس گفت...

در جواب آقا سهیل به اصطلاح روانشناس. من خودم روانشناس هستم و کاملاً در این مورد مطالعه داشتم... باید بگم که داستان سکسی نه به جنون جنسی می کشه نه چیزی... داستان سکسی مثل بقیه موارد پورنوگرافیک (فیلم و عکس) فقط یک راه انحراف یافته واسه ارضای نیازهای جسمی هست... و اگرچه سکس طبیعی سالمتره... اما ارضای اینجوری از سرکوب کردنشون خیلی سالمتره... پس خواهش میکنم نظرات شخصی خودت رو به اسم جامعه روانشناسی ننویس و از اسم روانشناسا برای برتری توی بحث سواستفاده نکن... اولین خصوصیتی که یه روانشناس خوب داره اینه که مشاهده می کنه و قضاوتی نمی کنه... پس اینقدر دیگران رو نصیحت الکی نکن.. به جای نصیحت های احمقانه دوتا شریک جنسی برای دوستای ما پیدا کن... مطمئن باش داستان نمی نویسن در نبود سکس خیلی طبیعیه که این اتفاقات بیفته.

ناشناس گفت...

وای از سرهنگی که مستهجن رو مستاجاً بنویسه... برو فارسی یاد بگیر بعد پاکسازی کن گوسفند!

یک حرفه ای گفت...

این کسشرارو تحویل یکی بده که نفهمه داری کس میگی.
اصلا به نظر من یه کتاب بده بیرون! تو که تخیل قویی داری!

ناشناس گفت...

با سلام حظور بی مغزهایی که این خیالات واحی نویسنده مادر جنده رو میخونن
برادرها خواهرها اینا جز یه مشت دروغ چیزی بیشتر نیست..سکس واسه همه خوبه،پسر و دختر هم نداره ولی نه با خواهر و مادر و عمه و خاله!
خواهر و عم و مادر هر چند کسده عالم هم باشن یه انسان با اونها همچین کاری نمیکنه
نویسنده کس کش میدونی جوون ایرانی تحت فشار سکس و مسایل جنسی میای کس شعر میبافی؟بسه دیگه خجالت بکش

کس ننه دوستان گفت...

برخی از دوستان گرامی پس از جلق زدن با همین داستان ها نظر میگذارند به همین علت است که به فکر راه راست افتاده و کامنت هایی مبنی بر راه راست و به قولا سراط مستقیم مینویسند. برخی دیگر قبل از خواندن این داستان ها کامنت می گذارند. دوستان گرامی لطفا هنگامی که این داستان ها را میخوانید زبان به کونتان بگیرید و بدون گذاشتن هیچ کامنتی (نه مبنی بر سراط مستقیم و نه مبنی بر کس ننتون یا هر کس شعر دیگری) از سایت خارج شوید. ضمنا بنده که این کامنت را گذاشتم نه شما را به سراط مستقیم و نه به راه کس ننتون هدایت می نمایم.
به امید روزی که هیچ کدام از شما مادر قحبه ها در این سایت کامنت نگذارید و آقایان مادر کسده ای که همه را به سراط دین دعوت می کنند، لطفا اول جلوی کیر و کون خود را بگیرید و سراغ این داستان های سکسی نیایید و کاری به شیوه و مسلک باقی نداشته باشند.
و در پایان آخه مادر جنده ها این سایت مخصوص این گه خوریاس و جای برخی از حرفایی که دوستان می زنند مسجد و منبر است.
در پناه حق کیر کورش کبیر لا پیچ کس ننتون.

ناشناس گفت...

(gay do tarafe (m 18 hastam 09127095264

ناشناس گفت...

vagahean khak bar saret ke ali o gozashti be korosh eftekhar mikoni.badbakht 100ta 1000ta aslan binahayat korosh angosht kochike ali nemishe.vaghaean ke to haromzadeeee.bezar agham mahdi zohor kone,ahmaghaye beshor,va ama shomaee ke migi hossein hossein mikonid va aberoton pish gharbia raft.badbakht shomah melateton bekhater hamin hossein goftane ke pa barjas,ghorbon khoda beram be che adamaee tavajo mikone,ye ede ahmagh.khodaya zohore yosefe zahraro nazdik begardan..farda nimeshabane bro tobe ta agha bebakhshatet.ashghal

ناشناس گفت...

واسه چی این جا جمع شدید برین خونه هاتون مگه شما خواهر مادر ندارید می خواستی داستان بخونی که خوندی واسه چی به بهم فهش میدین چاکریم (لوتی محل)

ناشناس گفت...

سلام عزیزان من نه روان شناسم ونه دکتر ....اما میخوام بگم ما همه پسر ودخترا همه به سکس خوشمون میاد....ولی ما ها مثل شما ها که کون کردید شانس نداریم....من یک مهندسم با شخصیت هم هستم با این حال به سکس خوشم می اید اقای روان پزشک اگه تو این قدر مخت کار میکنه من باید چکار کنم می خوام سکس کنم چون دوست دارم نگو نکنید بده اخه دیونه ما همه تو کفیممممممممممممممممممممممممممممممم